2007. június 10.

Balatonarács - 2007. június 10.

2007. június 08-ától - 10-éig a Röck Vasas Természetjáró Baráti Kör szervezésében egy hosszú hétvégét töltöttünk el a Budapest XI. kerületi Önkormányzat érdekeltségébe tartozó Balatonarácsi üdülőben.
A kirándulás vezetője: Nagy Imre

Déli pályaudvaron volt a találkozó, onnan vonattal mentünk Balatonarácsig, ahol a XI. kerületi Önkormányzat üdülőjében töltöttünk el egy hosszú hétvégét.
A háromnapos kirándulás alatt - a hagyományoknak megfelelően - egyetlen alkalommal, szombat estére volt tervezve közös program, kerti parti az üdülő parkjában.

Szép, napsütéses, meleg időnk volt, így mindhárom nap lehetett strandolni, melyhez a Balaton vize is nagyon vonzó volt.

Péntek este, a strand után egy kiadós séta is volt Füreden, a Tagore sétány, és a kikötő környékén.

Szombaton a csapat egy részével kirándulást szerveztünk a badacsonyi hegyekbe, amely egy könnyű túrának is megfelelt. (Badacsonyig vonattal mentünk.) A végén, Badacsonyban megtekintettük az Egry József múzeumot is. (A többiek strandon töltötték a napot.)
Az üdülőbe való visszaérkezés után pihenés, fürdés, és készülődés az esti bulihoz. Ezen mindannyian részt vettünk. Az időjárás kedvezett, mert még késő este is kellemesen meleg, száraz időnk volt. Így, buli után még egy tartalmas éjszakai séta is belefért, amelynek végén meglátogattuk az arácsi móló körgátjánál horgászó két társunkat is.

Vasárnap délelőttre ismét a strandot választottuk, majd készülődés a visszaútra. A vonatunk délután indult Arácsról, és az esti órákban szerencsésen haza is érkeztünk.

A kiránduláson készült képek, a honlapról elérhető albumokban, képtárakban megtekinthetőek, és onnan le is lehet tölteni azokat.

Budapest, 2007. június 10.