2007. december 8.

Virágvölgyi túra - 2007. december 08.

2007. december 08-án a Budai-hegységbe, Virág-völgy környékére szervezett gyalogtúrán vettem részt.

A túra teljesített útvonala: Csillebérc – Frankhegyi turistaház – Csillebérc – Makkosmária – Csacsi-rét – Virág-völgy – Kis-kőfej – Szépjuhászné

Moszkva téren volt a találkozó, onnan indultunk a 90-es busszal Csillebércre, ahol kezdődött a gyalogtúra. Kezdetben a sárga keresztet követtük, majd balra rátértünk a piros sávra. Amikor elértük a piros keresztet, és a sárga körutat, a piros sáv pedig jobbra kanyarodott, mi egyenesen haladtunk tovább egy jelzetlen úton. Ezt követően kb. 3-400 méter után ugyancsak jelzetlen útra kanyarodtunk, balra. Ezen jutottunk el a piros négyzetig, amely a Frankhegyi turistaházhoz vezetett bennünket, ahol pihenőt tartottunk. Utána a piros négyzeten visszamentünk Csillebércre, ahonnan reggel indultunk. A túra folytatásaként ismét a sárga kereszten haladtunk a sárga sávig, amelyre jobbra rátértünk. A túra további útvonalán, egészen a Szépjuhásznéig e jelzés mutatta utunkat. Közben elhaladtunk Makkosmária mellett, áthaladtunk a Csacsi-réten, jártunk a Virág-völgyben is, a vége felé pedig érintettük a Kis-kőfejet. A 22-es busszal tértünk vissza a Moszkva térre.

A túra alatt két helyen tartottunk pihenőt. A Frankhegyi turistaháznál hosszabbat, ekkor jót ettünk-ittunk, másodszor pedig a Virág-völgynél álltunk meg, ahol a maradék ételünket, italunkat fogyasztottuk el.

Budapest, 2007. december 08.