2011. március 14.

Pátyi-elágazás-Nagykovácsi - 2011. március 14.

2011. március 14-én a Budai-hegységbe, Anna-vadászház környékére szervezett gyalogtúrán vettem részt a Borostyánfa túracsapattal.

A túra teljesített útvonala: Pátyi-elágazás - Anna-vadászház - Apatóczky-liget - Nagykovácsi

Széna téren volt a találkozó, onnan Volán busszal mentünk a Pátyi-elágazásig, ahol a túra kezdődött.
A zöld kereszten indultunk el, amely jelzést az Anna-vadászházig követtük. Ott pihenőt tartottunk, tűzet raktunk, sült a szalonna és a kolbász, ettünk-ittunk, és élveztük volna a kora tavaszi napsütést. Ugyanis az történt, hogy tűzrakás közben el kezdett esni az eső. Kb. negyedórát bosszantott bennünket, majd elállt, és azt követően szép napsütésnek örülhettünk. Túránkat a zöld sáv jobb oldali (északi) ágán folytattuk, és e jelzés Nagykovácsiig vezetett bennünket. Onnan a 63-as busszal jutottunk vissza Budapestre.

Az Anna-vadászházon kívül még egy alkalommal (egy hatalmas farakás oldalában) tartottunk pihenőt, ahol már napozásra is volt lehetőségünk.

A jelzések a túra teljes útvonalán jól láthatóak és követhetőek voltak.

Az időjárás túrázásra megfelelt, a negyedórás esőzés sem tudta elrontani jókedvünket.

Az útviszonyokra túl sok panaszunk nem lehet. Majdnem végig sóderos erdei úton haladtunk, viszont a földes utak még sárosak voltak.
A túra egy hosszú, de nem túl nagy szintkülönbségű emelkedővel kezdődött, amelyen jól megizzadtunk. A télies ruházatot sorra szedtük le magunkról.

A túra során több kirándulóval, túrázóval, és egy lovassal is találkoztunk.

A túrán készült képek a honlapról elérhető albumokban megtekinthetőek, és onnan le is lehet tölteni azokat.

Budapest, 2011. március 14.