2007. szeptember 22.

Lepence-fürdő - 2007. szeptember 22.

2007. szeptember 22-én a Pilis-, Visegrádi-hegységbe, Lepence környékére szervezett gyalogtúrán vettem részt.

A túra teljesített útvonala: Hegytető - Pilisszentlászló - Szarvas-bérc – Lepence-patak - Bella szikla – Lepence-fürdő - Visegrád (Nagymarosi rév)
Túravezető: Nagy Imre

Az Árpád-hídi Volán pályaudvaron volt a találkozó, onnan busszal mentünk Szentendrére, majd (átszállással) tovább Pilisszentlászló felé, a Hegytető megállóig, ahol a túra kezdődött.

A zöld jelzésen indultunk el, amelyet a túra teljes tartamán követtünk, azaz egészen Lepencéig vezetett bennünket. A túra ott véget ért, de négyen tovább mentünk a Duna parton, a Nagymarosi révig, és Volán busszal onnan jöttünk vissza Budapestre. (A többiek Lepence-fürdőnél szálltak fel a buszra.)

A túra közben két helyen tartottunk hosszabb pihenőt, az elsőt mindjárt induláskor, a Hegytetőnél lévő erdei asztaloknál és padoknál, a másodikat pedig kb. félúton, egy tisztáson. Mindegyik pihenőt a további úthoz szükséges erőgyűjtésre használtuk fel.

Budapest, 2007. szeptember 22.