2007. október 6.

Királyrét - 2007. október 06.

2007. október 06-án a Börzsöny-hegységbe, Királyrét környékére szervezett gyalogtúrán vettem részt.

A túra teljesített útvonala: Nógrád - Csurgó forrás - Kálvária - Béla-rét - Széles-mező - Vár-hegy – Királyrét
Túravezető: Nagy Imre

Nyugati pályaudvaron volt a találkozó, onnan vonattal mentünk (Váci átszállással) Nógrádig, ahol a gyalogtúra kezdődött.

A zöld sávon indultunk el, amely jelzést a túra teljes hosszán követtünk, azaz egészen a Királyrétig vezetett bennünket. Királyrétről Erdei vasúttal mentünk Kismarosig, onnan pedig vonattal Budapestre.

Túra közben egy helyen tartottunk hosszabb pihenőt, ahol ettünk-ittunk, és erőt gyűjtöttünk az út további leküzdéséhez. Ott beszéltük meg a következő heti buszos kirándulással kapcsolatos teendőket is.
Királyrétre érve is volt még időnk a kisvasúti szerelvény indulásáig, ekkor ismét előkerültek az ételtárolók, továbbá egy-egy sört, vagy üdítőt is elfogyasztottunk.

Budapest, 2007. október 06.