2007. november 17.

Budakeszi Vadaspark - 2007. november 17.

2007. november 17-én a Budai-hegységbe, a Budakeszi Vadasparkba szervezett gyalogtúrán vettem részt.

A túra teljesített útvonala: Normafa - János-hegy - Kis-kőfej - Ingovány - Csacsi-rét - Szilfa-tisztás - Budakeszi Vadaspark
Túravezető: Nagy Imre

A XI. kerület Újbuda Önkormányzat Szabadidő és Sport Osztály, valamint a XI. kerületi Természetbarát Bizottság nyílt túrát szervezett a kerületben működő természetjáró szakosztályok tagjai, és az Önkormányzat dolgozói részére.

Moszkva téren volt a találkozó, onnan indultunk a 21-es busszal – az önkormányzati dolgozók részvételének köszönhetően a szokottnál nagyobb létszámban – a Normafához (egy másik csoport Csillebércre), ahol kezdődött a gyalogtúra. A kék körútnak a Jánoshegyi út keleti oldalán futó ágán indultunk el, és e jelzés a János-hegyi nyeregig (Libegő végállomásáig) vezetett bennünket. Ott a sárga keresztre tértünk rá, amelyet egészen a Vadasparkig követtünk. Közben érintettük a Kis-kőfejet, Ingoványt, kereszteztük a Budakeszi utat, elmentünk a Csacsi-rét mellett, áthaladtunk a Szilfa-tisztáson, és már meg is érkeztünk a Vadasparkba.

Déli 12 órára minden túracsapat megérkezett a helyszínre, ahol az Önkormányzat képviselője köszöntötte a megjelenteket, és mindenkit vendégül láttak egy csésze gulyásra. A parti befejezése után megkezdtük visszautunkat. A csapat többsége a Szanatórium utcai megállóban szállt fel a 22-es buszra, négyen viszont még egy kiegészítő túrát tettünk, elgyalogoltunk a Szépjuhásznéhoz, és a buszra ott szálltunk fel.

A Vadasparkon kívül egy helyen, a János-hegynél tartottunk pihenőt, ahol frissítettük magunkat.

Budapest, 2007. november 17.