2007. november 3.

Krisna-völgy - 2007. november 03.

2007. november 03-án Dél-Dunántúli autós túrán (kiránduláson) vettem részt.

A túra (kirándulás) útvonala: Budapest - Kaposvár - Somogyvámos (Krisna-völgy) - Budapest
A kirándulás vezetője: Nagy Imre

A Budai Parkszínpad előtti parkolóban volt a találkozó, onnan indultunk – a szakosztály tagjainak személygépkocsijaival – a Dél-Dunántúli kirándulásra. A 6-os, és 61-es úton jutottunk el kirándulásunk első állomására, Kaposvárra. Megnéztük a Rippl-Rónai Múzeumot (több állandó-, és időszaki kiállítást), majd a belvárosban rövid séta, városnézés következett.

Tekintettel arra, hogy az idő sürgetett, sokat nem időzhettünk Somogy megye székhelyén, indultunk a programunk következő állomására Somogyvámosra, a Krisna-völgyben található Indiai Kulturális Központ és Biofarm megtekintésére. Itt széleskörű tájékoztatást kaptunk a Krisna tudatú hívők mindennapjairól, a farm tevékenységéről. Főbb vonalaiban megismerkedtünk a vallásuk tanaival, és Magyarországi helyzetével. Közben átadtuk a Krisnának vitt ajándékunkat is. Megkóstoltuk az ételkülönlegességeiket, és ittunk az általuk készített rózsaszirmos limonádéból is. Jártunk Krisna templomában, és gyönyörködtünk a csodálatos díszítésekben. A templomban bepillantást nyerhettünk a farmon élők (ott-jártunkkor 130 fő) vallási életének egy szeletébe.
Fotózni a farm teljes területén, és a templomban is szabad volt.

Krisna-völgyi látogatásunk befejeztével indultunk hazafelé. Balatonboglárnál értük el az autópályát (7-es utat), melyen a kora esti órákban szerencsésen visszaérkeztünk Budapestre.

A hosszú út miatt egész nap időzavarral küszködtünk, ezért nagyobb lélegzetű pihenőt, ebédidőt nem is tudtunk tartani. A magunkkal vitt étel-ital nagy részét visszahoztuk.

Budapest, 2007. november 03.